ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ З ІНФОРМАТИКИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
Ключові слова:
обдарованість, обдаровані учні, позанавчальна робота, гурток з інформатики, сервіси GoogleАнотація
У статті проаналізовано сутність, особливості й ознаки, які вирізняють обдарованих учнів. На основі аналізу наукової літератури запропоновано визначення поняття “обдарованість”. Авторами пропонується комплекс позанавчальних заходів, спрямованих на розвиток здібностей та обдарувань старшокласників. Зазначено, що найбільш популярною формою позанавчальної роботи, яка допомагає реалізувати схильності обдарованій дитині, є гурткова робота як добровільне об‟єднання учнів, що виявляють підвищений інтерес до визначеної галузі знань і прагнуть займатися практичною діяльністю. Особлива увага приділяється гуртковій роботі з інформатики, де обдаровані учні матимуть можливість відпрацювати необхідні навички роботи з сучасними інформаційними технологіями Авторами акцентовано на основних напрямах проведення гурткових занять з інформатики: ознайомлення з основами роботи на комп‟ютері для запуску прикладних програм навчального призначення та подальшого їх використання для розв‟язування різних завдань, оволодіння правилами роботи з електронною поштою та браузерами для перегляду гіпертекстових сторінок, форумами для подальшої роботи в телекомунікаційних проектах; пошук інформації в глобальній мережі за допомогою використання пошукових систем тощо. Головна увага приділена розкриттю можливостей використання сервісів Google при організації гурткової роботи з інформатики з обдарованими учнями, зокрема, Google Drive, Google Календар, Google Документи, Google Таблиці, Google Форми, Google Клас.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Антонова, Світлана Постова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)