ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ПОЧУТТІВ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
Ключові слова:
моральні почуття, когнітивний компонент, емоційно-ціннісний компонент, поведінковий компонент, діти дошкільного віку, виховательАнотація
вання моральних почуттів у дітей старшого дошкільного віку. Розкрито зміст поняття “моральні почуття”. На основі опрацювання психолого-педагогічної літератури розроблено класифікацію моральних почуттів старших дошкільників (почуття правди, довіри, справедливості, емпатії, доброти, прихильності, гідності, дружби, товаришування, страху, сорому, провини, совісті, альтруїзму, відповідальності, обов'язку, успіху/невдачі, громадянські почуття) та здійснено аналіз кожного з цих видів. Охарактеризовано змістову структуру досліджуваного поняття, яка включає когнітивний, емоційно-ціннісний та поведінковий компоненти. Проаналізовано зміст Базового компонента дошкільної освіти та діючих освітніх і парціальних програм з метою виявлення закладеного потенціалу для розв'язання поставленого завдання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Наталія Басюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)