ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ПОЧУТТІВ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Автор(и)

  • Наталія Басюк

Ключові слова:

моральні почуття, когнітивний компонент, емоційно-ціннісний компонент, поведінковий компонент, діти дошкільного віку, вихователь

Анотація

вання моральних почуттів у дітей старшого дошкільного віку. Розкрито зміст поняття “моральні почуття”. На основі опрацювання психолого-педагогічної літератури розроблено класифікацію моральних почуттів старших дошкільників (почуття правди, довіри, справедливості, емпатії, доброти, прихильності, гідності, дружби, товаришування, страху, сорому, провини, совісті, альтруїзму, відповідальності, обов'язку, успіху/невдачі, громадянські почуття) та здійснено аналіз кожного з цих видів. Охарактеризовано змістову структуру досліджуваного поняття, яка включає когнітивний, емоційно-ціннісний та поведінковий компоненти. Проаналізовано зміст Базового компонента дошкільної освіти та діючих освітніх і парціальних програм з метою виявлення закладеного потенціалу для розв'язання поставленого завдання.

Біографія автора

Наталія Басюк

кандидат педагогічних наук, доцент

Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

ORCID ID: 0000-0002-5964-6098

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Басюк Н. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ПОЧУТТІВ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. НТН [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 02, Травень 2024];(92):15-20. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/54