ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ НАВИЧОК У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Ключові слова:
теоретична і практична професійна підготовка, іншомовна компетентність майбутнього вчителя іноземної мови, дидактичні вміння та навички, засоби навчанняАнотація
Стаття присвячена аналізу професійної підготовки майбутнього фахівця іноземної мови на основі суб‟єктної діяльності через призму вимог ХХІ століття. Зокрема розглядається формування дидактичних умінь та навичок в професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови на основі інтегративного та комунікативно-діяльнісного підходів, а саме: оволодіння певними фоновими та краєзнавчими знаннями та уміннями; уміння розуміти діалог культур та брати участь в ньому; знання та вміння вербальної та невербальної комунікативної поведінки; доречне використання лінгвістичного соціокультурного мінімуму тощо. Автором визначено перспективні напрями сучасної дидактичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Юлія Березюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)