ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ НАВИЧОК У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Юлія Березюк

Ключові слова:

теоретична і практична професійна підготовка, іншомовна компетентність майбутнього вчителя іноземної мови, дидактичні вміння та навички, засоби навчання

Анотація

Стаття присвячена аналізу професійної підготовки майбутнього фахівця іноземної мови на основі суб‟єктної діяльності через призму вимог ХХІ століття. Зокрема розглядається формування дидактичних умінь та навичок в професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови на основі інтегративного та комунікативно-діяльнісного підходів, а саме: оволодіння певними фоновими та краєзнавчими знаннями та уміннями; уміння розуміти діалог культур та брати участь в ньому; знання та вміння вербальної та невербальної комунікативної поведінки; доречне використання лінгвістичного соціокультурного мінімуму тощо. Автором визначено перспективні напрями сучасної дидактичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови.

Біографія автора

Юлія Березюк

кандидат педагогічних наук 

асистент кафедри природничих та соціально-гуманітарних дисциплін КВНЗ “Житомирський медичний інститут” ЖОР, Україна

ORCID ID: 0000-0001-9853-1237

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Березюк Ю. ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ НАВИЧОК У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. НТН [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 23, Листопад 2024];(92):26-30. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/57