ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
Ключові слова:
професійна готовність,, педагог, інноваційні педагогічні технології, професійні компетенції, методи навчання, студентАнотація
У статті наведено різні класифікації форм та методів реалізації освітнього процесу, висвітлено теоретичні основи готовності майбутніх педагогів до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності. З‟ясовано, що застосування інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі є однією зі складових загальної системи формування ключових компетентностей студентів. Зазначено, що готовність студентів закладів вищої освіти педагогічного спрямування до професійної діяльності об‟єднує у собі компетентності та професіоналізм, тобто методику викладання, знання, мотивації, настанови, досвід. Дані компетенції набувають інноваційних властивостей, які забезпечують можливість ефективно організувати освітню діяльність та впливають на формування творчої особистості.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Галина Буянова, Олена Удалова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)