ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Галина Буянова
  • Олена Удалова

Ключові слова:

професійна готовність,, педагог, інноваційні педагогічні технології, професійні компетенції, методи навчання, студент

Анотація

У статті наведено різні класифікації форм та методів реалізації освітнього процесу, висвітлено теоретичні основи готовності майбутніх педагогів до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності. З‟ясовано, що застосування інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі є однією зі складових загальної системи формування ключових компетентностей студентів. Зазначено, що готовність студентів закладів вищої освіти педагогічного спрямування до професійної діяльності об‟єднує у собі компетентності та професіоналізм, тобто методику викладання, знання, мотивації, настанови, досвід. Дані компетенції набувають інноваційних властивостей, які забезпечують можливість ефективно організувати освітню діяльність та впливають на формування творчої особистості.

Біографії авторів

Галина Буянова

 завідувач сектору

відділу модернізації вищої освіти ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти”, Україна

ORCIDID ID: 0000-0003-2506-402X

Олена Удалова

кандидат педагогічних наук, доцент,  старший науковий співробітник відділу модернізації вищої освіти ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти”, Україна

ORCID ID: 0000-0002-0619-0891

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Буянова Г, Удалова О. ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Нові технології навчання [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 25, Грудень 2024];(92):31-9. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/58