ВИХОВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПРІОРИТЕТ СУЧАСНОЇ ОСВІТЯНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
принцип навчання, виховне навчання, освітній процесАнотація
В статті висвітлено основні пріоритети реформування загальної середньої освіти в Україні, наголошено на необхідності переоцінки основоположних філософсько-педагогічних принципів її організації та здійснення з метою забезпечення всебічного розвитку людини як особистості. Автором розкрито сутність принципу виховного характеру навчання, визначено вимоги щодо його реалізації в освітянській практиці, проаналізовано Концепцію Нової української школи щодо забезпечення єдності навчання, виховання і розвитку учнів в освітньому процесі сучасного закладу загальної середньої освіти. Зроблено висновок про те, що до успішної організації виховного освітнього середовища в Новій українській школі та реалізації педагогіки партнерства педагогів слід цілеспрямовано готувати у процесі здобуття ними вищої педагогічної освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Наталія Дусь
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)