ВИХОВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПРІОРИТЕТ СУЧАСНОЇ ОСВІТЯНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Наталія Дусь

Ключові слова:

принцип навчання, виховне навчання, освітній процес

Анотація

В статті висвітлено основні пріоритети реформування загальної середньої освіти в Україні, наголошено на необхідності переоцінки основоположних філософсько-педагогічних принципів її організації та здійснення з метою забезпечення всебічного розвитку людини як особистості. Автором розкрито сутність принципу виховного характеру навчання, визначено вимоги щодо його реалізації в освітянській практиці, проаналізовано Концепцію Нової української школи щодо забезпечення єдності навчання, виховання і розвитку учнів в освітньому процесі сучасного закладу загальної середньої освіти. Зроблено висновок про те, що до успішної організації виховного освітнього середовища в Новій українській школі та реалізації педагогіки партнерства педагогів слід цілеспрямовано готувати у процесі здобуття ними вищої педагогічної освіти.

Біографія автора

Наталія Дусь

кандидат педагогічних наук

завідувач кафедри педагогіки, психології та фахових методик Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського, Україна

ORCID ID: 0000-0003-2834-844X

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Дусь Н. ВИХОВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПРІОРИТЕТ СУЧАСНОЇ ОСВІТЯНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ. Нові технології навчання [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 25, Грудень 2024];(92):90-3. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/66