МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Іван Коновальчук

Ключові слова:

інноваційна діяльність, міждисциплінарний підхід, системний підхід, синергетичний підхід, діяльнісний підхід, суб‟єктний підхід, технологічний підхід, проектний підхід

Анотація

У статті обґрунтовано можливості використання евристичних ресурсів та інструментарію міждисциплінарного, системного, синергетичного, діяльнісного, суб‟єктного, технологічного, проектного підходів у підготовці магістрів дошкільної освіти до організації інноваційної діяльності. Встановлено, що міждисциплінарність та системність сприяють синтезу знань і дозволяють встановити цілісний, взаємозалежний характер усіх складових досліджуваної підготовки. В контексті синергетичної методології акцентовано увагу на механізми активізації внутрішніх ресурсів особистості для зміни й саморозвитку власного інноваційного потенціалу. З позицій діяльнісного підходу інноваційну діяльність розглянуто як форму активності її суб‟єктів, що спрямована на якісні зміни об‟єкта діяльності, а також на зміни в особистісних і технологічних структурах самої діяльності. Суб‟єктний підхід спрямований на виявлення особистісних професійно значимих характеристик готовності майбутніх вихователів-методистів до реалізації інновацій у закладах дошкільної освіти. Технологічний підхід орієнтований на розроблення технологій підготовки магістрів до інноваційної діяльності. Проектний підхід сприяє засвоєнню студентами методів аналізу, моделювання, конструювання інноваційної діяльності.

Біографія автора

Іван Коновальчук

доктор педагогічних наук, доцент,

завідувач кафедри дошкільної освіти та педагогічних інновацій Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

ORCID ID: 0000-0002-8233-9424

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Коновальчук І. МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. НТН [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 02, Травень 2024];(92):109-15. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/69