РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИ ДО МИСТЕЦЬКО-ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
професійна підготовка, інноваційне педагогічне середовище, вчителі початкової школи, мистецько-освітня діяльністьАнотація
Метою статті є дослідження ознак інноваційного середовища професійної підготовки майбутнього вчителя початкової освіти до мистецько-освітньої діяльності. Для розв‟язання проблеми використано методи: науковий аналіз і синтез філософських, психолого-педагогічних, мистецтвознавчих джерел; психолого-педагогічне спостереження, анкетування, експертну оцінку для діагностики рівня сформованості предметної мистецької компетентності; педагогічний експеримент; вивчення та узагальнення практики діяльності закладів вищої освіти; методи математичної статистики. Середовище професійної підготовки майбутнього вчителя початкової освіти до мистецько-освітньої діяльності охарактеризовано рядом умов: наявністю емоційно-сприятливого клімату та взаємостосунків співпраці і співтворчості між викладачами і студентами; створенням атмосфери, наповненої духовно-просвітницьким художньо-мистецьким змістом; формуванням індивідуально-творчого стилю майбутньої професійної діяльності; запровадженням широкого спектру організаційних форм у поєднанні з інноваційними освітніми технологіями; оновленням матеріально-технічної бази та навчально-методичного забезпечення. Подальшого наукового пошуку потребує розроблення теоретико-методичного супроводу застосування інноваційних технологій у системі післядипломної педагогічної освіти; моделювання мистецько-освітнього простору навчальних закладів різних типів, просвітницької діяльності в художньо-педагогічній галузі.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ольга Красовська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)