МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ

Автор(и)

  • Тетяна Магдич

Ключові слова:

ключові компетентності, системний та синергетичний підходи, діяльнісний, компетентнісний, інтеграційний підходи, ситуативний, профільний, особистісно орієнтований підходи

Анотація

У статті визначені основні, найбільш продуктивні методологічні підходи до вивчення та практичного вирішення проблеми формування ключових компетентностей на уроках української мови в учнів 10-11-х класів. На основі аналізу наукової та методичної літератури, власних узагальнень та висновків ми виокремили комплексний підхід до визначення та систематизації методологічних стратегій дослідження питання формування ключових компетентностей у старшокласників. Окремими підрозділами розглядається кожен методологічний підхід (такі як: системність, синергетичність, інтеграційність, діяльнісність, дитиноцентричність, ситуативність) та подається його інтеграція у наше дослідження. У статті з‟ясовано, що розглянуті підходи варто застосовувати комплексно, як у процесі дослідження, так і в процесі навчально-виховної діяльності.

Біографія автора

Тетяна Магдич

аспірант кафедри світової літератури та методик викладання філологічних дисциплін

Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

ORCID ID: 0000-0002-7764-9209

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Магдич Т. МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ. НТН [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 23, Листопад 2024];(92):182-9. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/80