МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ
Ключові слова:
ключові компетентності, системний та синергетичний підходи, діяльнісний, компетентнісний, інтеграційний підходи, ситуативний, профільний, особистісно орієнтований підходиАнотація
У статті визначені основні, найбільш продуктивні методологічні підходи до вивчення та практичного вирішення проблеми формування ключових компетентностей на уроках української мови в учнів 10-11-х класів. На основі аналізу наукової та методичної літератури, власних узагальнень та висновків ми виокремили комплексний підхід до визначення та систематизації методологічних стратегій дослідження питання формування ключових компетентностей у старшокласників. Окремими підрозділами розглядається кожен методологічний підхід (такі як: системність, синергетичність, інтеграційність, діяльнісність, дитиноцентричність, ситуативність) та подається його інтеграція у наше дослідження. У статті з‟ясовано, що розглянуті підходи варто застосовувати комплексно, як у процесі дослідження, так і в процесі навчально-виховної діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Тетяна Магдич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)