СУТНІСТЬ ТА ПОТЕНЦІАЛ STEM-ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ольга Примак

Ключові слова:

STEM-освіта, радикальні інновації, зарубіжний STEM-досвід, STEM-центр, STEM-лабораторія, STEM-професія, STEM-підхід в освітній сфері

Анотація

У статті розглянуто сутність та потенціал STEM-освіти, імплементація якої важлива для підготовки фахівців нової генерації та соціально-економічного розвитку нашої держави. Обумовлено необхідність удосконалення системи освіти України, орієнтуючись на досвід реалізації програм STEM у провідних державах світі. Розкрито сутність основних понять, історію становлення та розвитку STEM-освіти як нового напряму в освіті людства. Зосереджено увагу на тому, що для успішної модернізації та інтеграції у світовий освітній простір системи освіти України необхідне вивчення та впровадження досвіду освітніх інновацій у провідних країнах світу. Мета статті полягає у визначенні значного потенціалу нового освітнього напряму STEM, що є ключовою складовою освітніх систем багатьох держав, розкрити значимість, актуальність, а також установити існуючі тенденції, що спроектовані в Україні щодо його запровадження. У статті висвітлено появу акроніму “STEM”, розкрито значення цього слова та історію розвитку даної інновації. Прослідковано, що дослідження STEM-освіти має наукове, міждисциплінарне, культурно-освітнє та соціальне значення і спрямоване на з‟ясування сутності, тенденцій розвитку, теоретичних засад, організаційних моделей, технологій практичної реалізації в закладах освіти. Задля підвищення інтересу до розуміння значимості STEM-інновацій з‟ясовано основні переваги цього напряму та основні проблеми імплементації STEM у вітчизняну систему освіти.

Біографія автора

Ольга Примак

аспірант,

Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна,

ORCID: 0000-0001-8854-4560

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Примак О. СУТНІСТЬ ТА ПОТЕНЦІАЛ STEM-ОСВІТИ. НТН [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 23, Листопад 2024];(92):226-31. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/87