ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ НА ЗАНЯТТЯХ З ХІМІЇ

Автор(и)

  • Петро Савчук

Ключові слова:

освітній процес, педагогічний коледж, практична діяльність, студенти, інтегровані курси, “Хімія з основами біології”

Анотація

У статті представлено дослідження особливостей планування освітнього процесу в педагогічному коледжі. Увагу зосереджено на специфіці організації практичної діяльності студентів на заняттях з хімії. З‟ясовано, що в педагогічному коледжі освітній процес із хімії охоплює лекції і практичні заняття, самостійну роботу студентів, виховні заходи, педагогічну практику. Щодо діяльності викладача, то вона спрямовується на комплексне розв‟язання завдань загальноосвітньої підготовки студентів з хімії, встановлення стосунків між студентами та між викладачем і студентами, необхідних для ефективного перебігу педагогічного процесу, активізації пізнавальної діяльності окремих студентів та групових суб‟єктів навчальної діяльності.
Визначено педагогічні норми, дотримання яких дозволяє конструювати педагогічний процес: науково обґрунтоване планування, організація діяльності суб‟єктів педагогічного процесу, координація зусиль учасників навчальної діяльності, стимулювання, оперативний контроль та облік.
Проаналізовано науковий доробок дослідниці О. Г. Ярошенко, її авторське навчально-методичне забезпечення для реалізації теорії групової навчальної діяльності (підручники, робочі зошити з друкованою основою, зошити для практичних робіт і тематичного контролю знань, збірки задач, тестів, компакт-посібники тощо). Увагу зосереджено на аналізі змісту та структури інтегрованого курсу “Хімія з основами біології”, який вивчають студенти педагогічних спеціальностей у коледжі. Метою статті є обґрунтування основних норм конструювання педагогічного процесу в коледжі. Мети досягнуто через реалізацію поставлених завдань, які передбачають аналіз та послідовне розкриття особливостей планування засвоєння студентами курсу хімії, специфіки практичної діяльності студентів у ході проведення різних типів аудиторних занять.

Біографія автора

Петро Савчук

кандидат педагогічних наук, директор

Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського, Україна,

ORCID ID: 0000-0002-5319-3913

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Савчук П. ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ НА ЗАНЯТТЯХ З ХІМІЇ. Нові технології навчання [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 25, Грудень 2024];(92):250-6. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/91