ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ НА ЗАНЯТТЯХ З ХІМІЇ
Ключові слова:
освітній процес, педагогічний коледж, практична діяльність, студенти, інтегровані курси, “Хімія з основами біології”Анотація
У статті представлено дослідження особливостей планування освітнього процесу в педагогічному коледжі. Увагу зосереджено на специфіці організації практичної діяльності студентів на заняттях з хімії. З‟ясовано, що в педагогічному коледжі освітній процес із хімії охоплює лекції і практичні заняття, самостійну роботу студентів, виховні заходи, педагогічну практику. Щодо діяльності викладача, то вона спрямовується на комплексне розв‟язання завдань загальноосвітньої підготовки студентів з хімії, встановлення стосунків між студентами та між викладачем і студентами, необхідних для ефективного перебігу педагогічного процесу, активізації пізнавальної діяльності окремих студентів та групових суб‟єктів навчальної діяльності.
Визначено педагогічні норми, дотримання яких дозволяє конструювати педагогічний процес: науково обґрунтоване планування, організація діяльності суб‟єктів педагогічного процесу, координація зусиль учасників навчальної діяльності, стимулювання, оперативний контроль та облік.
Проаналізовано науковий доробок дослідниці О. Г. Ярошенко, її авторське навчально-методичне забезпечення для реалізації теорії групової навчальної діяльності (підручники, робочі зошити з друкованою основою, зошити для практичних робіт і тематичного контролю знань, збірки задач, тестів, компакт-посібники тощо). Увагу зосереджено на аналізі змісту та структури інтегрованого курсу “Хімія з основами біології”, який вивчають студенти педагогічних спеціальностей у коледжі. Метою статті є обґрунтування основних норм конструювання педагогічного процесу в коледжі. Мети досягнуто через реалізацію поставлених завдань, які передбачають аналіз та послідовне розкриття особливостей планування засвоєння студентами курсу хімії, специфіки практичної діяльності студентів у ході проведення різних типів аудиторних занять.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Петро Савчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)