ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПОРТФОЛІО ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Руслана Мельниченко

Ключові слова:

портфоліо, підготовка вчителя біології, педагогічна технологія, автентичне оцінювання, професійна компетентність

Анотація

У статті систематизовано і узагальнено поняття “портфоліо” в освітньому процесі. Здійснено аналіз його структури і типології; обґрунтовано роль портфоліо у професійній підготовці учителів та узагальнено власний методичний досвід використання портфоліо при підготовці вчителів біології в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Портфоліо суттєво доповнює методи традиційного оцінювання і є об‟єктивним критерієм визначення рівня сформованості професійної компетентності майбутніх учителів. Ця технологія сприяє систематизації знань; розвитку професійних умінь і креативності студентів; стимулює їхню науково-дослідницьку діяльність і рефлексію; сприяє саморозвитку студентів і виробленню власного педагогічного стилю.

Біографія автора

Руслана Мельниченко

кандидат біологічних наук, доцент,

доцент кафедри зоології, біологічного моніторингу та охорони природи Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

ORСID ID: 0000-0003-3013-2015

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Мельниченко Р. ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПОРТФОЛІО ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ. НТН [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 23, Листопад 2024];(92):203-10. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/83