ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПОРТФОЛІО ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ
Ключові слова:
портфоліо, підготовка вчителя біології, педагогічна технологія, автентичне оцінювання, професійна компетентністьАнотація
У статті систематизовано і узагальнено поняття “портфоліо” в освітньому процесі. Здійснено аналіз його структури і типології; обґрунтовано роль портфоліо у професійній підготовці учителів та узагальнено власний методичний досвід використання портфоліо при підготовці вчителів біології в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Портфоліо суттєво доповнює методи традиційного оцінювання і є об‟єктивним критерієм визначення рівня сформованості професійної компетентності майбутніх учителів. Ця технологія сприяє систематизації знань; розвитку професійних умінь і креативності студентів; стимулює їхню науково-дослідницьку діяльність і рефлексію; сприяє саморозвитку студентів і виробленню власного педагогічного стилю.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Руслана Мельниченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)