МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ У ГІМНАЗІЇ В КОНТЕКСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
методика навчання фізики, фізичний експеримент, цифрові вимірювальні комплекси, STEM, BYODАнотація
У статті описано результати моніторингового дослідження модернізації змісту фізичної освіти в гімназії у контексті впровадження STEM в закладах загальної середньої освіти. Особливістю освітнього простору, що створено в закладах, що впроваджують STEM, є його цифровізація, що знайшло відображення в широкому використанні цифрових лабораторій та власних пристроїв учнів в освітньому процесі з фізики. При оновленні навчальних програм на компетентнісній основі частково враховано зміни освітнього простору та надано право вчителю самостійно адаптувати навчальні програми. Використання цифрових вимірювальних комплексів у освітньому процесі потребує оновлення змістового наповнення навчальної програми з фізики, а саме, вже з перших уроків фізики учнів треба ознайомити з особливостями проведення вимірювань за допомогою цифрових приладів. Допомогти в набутті політехнічних знань можуть мобільні вимірювальні комплекси – смартфони. Вимірявши за допомогою смартфонів пройдену відстань, час руху, миттєву швидкість, кількість кроків, можна скласти значну кількість задач, використовуючи значення фізичних величин, отриманих під час вимірювання. Моделювання фізичних процесів за допомогою комп‟ютера у лабораторному експерименті мало сприяє формуванню в учнів експериментаторських умінь та навичок. Учні повинні вміти працювати з реальними фізичними приладами, збирати експериментальні установки, користуватись вимірювальними приладами.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Володимир Сіпій
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)