Розвивальний формат зворотного зв’язку в процесі освітньої взаємодії
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.95.2021.25Ключові слова:
Зворотний зв’язок, формувальне оцінювання, освітнє середовище, освітня взаємодіяАнотація
Авторка досліджує проблему розвивального зворотного зв’язку між суб’єктами освітнього процесу. У межах цієї статті означене поняття досліджується з огляду на дидактичний аспект, зокрема як визначальну складову формувального оцінювання. Автором сформульовано та описано психолого-комунікативні і організаційно-методичні умови надання зворотного зв’язку в розвивальному форматі. Запропоновано трактувати описуваний феномен як полімерний процес, що сигналізує не лише про рівень навчальних досягнень, але й про характер мисленнєвої діяльності, ставленнєві аспекти, фізичні відчуття та емоційні стани в процесі навчання. Запропоновано розглядати два виміри зворотного зв’язку: суб’єктний (канали зворотного зв’язку) і процесуальний (аспекти аналізу навчальної діяльності). Результати дослідження засвідчують позитивний вплив розвивального зворотного зв’язку, що відповідає описаним умовам, на створення середовища усвідомленого навчання, дає змогу вчителеві зробити видимим цей процес для себе, для учнів і для батьків, сприяючи поступу здобувачів освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Оксана Шуневич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)