Визначення критеріїв, показників та рівнів розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкових класів
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.19Ключові слова:
медіаосвіта, медіаграмотність, майбутній учитель початкових класів, критерії, показники та рівні розвитку медіаосвітиАнотація
У статті визначено критерії, показники та рівні розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкових класів. Подано характеристику критеріїв, обґрунтовані показники та рівні розвитку медіаосвіти майбутніх фахівців. Основні результати досліджень: визначено такі критерії розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи як мотиваційний, когнітивний, операційно-діяльнісний та креативний. Мотиваційний критерій включає цілі, мотиви та потреби формування й розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкових класів. Когнітивний критерій – система загальних та спеціальних знань, що необхідні для роботи з різними медіатехнологіями. Операційно-діяльнісний критерій безпосередньо пов’язаний із цілісною системою відповідних умінь, що необхідні для формування й розвитку медіаосвіти. Креативний критерій передбачає наявність певних якостей та умінь, що спонукають майбутнього вчителя до творчої діяльності, спрямованої на формування та розвиток медіаосвіти молодших школярів. Виокремлено три рівні розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкової школи: низький – репродуктивний, середній – продуктивний, високий – творчий. Перспективним напрямом подальших досліджень є розробка форм, методів та прийомів розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкових класів, їхня систематизація.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Галина Марченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)