Духовне виховання студентів-філологів засобами мистецтва та художньої літератури
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.22Ключові слова:
духовність у вихованні, духовний розвиток, мистецтво та освіта, сучасне мистецтво, вища освіта, мистецтво та література, студенти філологиАнотація
Статтю присвячено дослідженню впливу культури та мистецтва на становлення духовності студентів філологів. Зазначено, що духовне виховання відбувається під впливом мистецтва і літератури та перебуває в діалектичній взаємодії і обумовлюються розвитком високоморального світовідношення і життєствердження. У роботі обґрунтовано актуальність і важливість теоретичного осмислення концепції духовного виховання засобами мистецтва та художньої літератури. Викладено деякі теоретичні проблеми формування та збереження духовного виховання. У цій статті також представлені особливості педагогічного впливу мистецтва та художньої літератури на розвиток духовності студентів філологів. Дослідження складено на основі: аналізу таких взаємопов’язаних понять, як духовність, мистецтво, література, освіта і культура, вивчення ролі мистецтва і літератури у вихованні духовності. У результаті це дослідження розглядається як наукова спроба розвитку викладання навчальних програм з іноземної мови через мультидисциплінарну інтеграцію з мистецтвом і літературою.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Наталія Сідаш
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)