Духовне виховання студентів-філологів засобами мистецтва та художньої літератури

Автор(и)

  • Наталія Сідаш

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.22

Ключові слова:

духовність у вихованні, духовний розвиток, мистецтво та освіта, сучасне мистецтво, вища освіта, мистецтво та література, студенти філологи

Анотація

Статтю присвячено дослідженню впливу культури та мистецтва на становлення духовності студентів філологів. Зазначено, що духовне виховання відбувається під впливом мистецтва і літератури та перебуває в діалектичній взаємодії і обумовлюються розвитком високоморального світовідношення і життєствердження. У роботі обґрунтовано актуальність і важливість теоретичного осмислення концепції духовного виховання засобами мистецтва та художньої літератури. Викладено деякі теоретичні проблеми формування та збереження духовного виховання. У цій статті також представлені особливості педагогічного впливу мистецтва та художньої літератури на розвиток духовності студентів філологів. Дослідження складено на основі: аналізу таких взаємопов’язаних понять, як духовність, мистецтво, література, освіта і культура, вивчення ролі мистецтва і літератури у вихованні духовності. У результаті це дослідження розглядається як наукова спроба розвитку викладання навчальних програм з іноземної мови через мультидисциплінарну інтеграцію з мистецтвом і літературою.

Біографія автора

Наталія Сідаш

Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

##submission.downloads##

Опубліковано

2022

Як цитувати

1.
Сідаш Н. Духовне виховання студентів-філологів засобами мистецтва та художньої літератури. НТН [інтернет]. 30, Грудень 2022 [цит. за 24, Квітень 2024];(96):157-62. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/333