ТЕНДЕНЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ, РЕАЛІЗОВАНІ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЬСЬКИХ КАДРІВ ЖИТОМИРСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА (ДО 100-РІЧЧЯ ЗАСНУВАННЯ)

Автор(и)

  • Олександра Дубасенюк

Ключові слова:

тенденції, тенденції педагогічної освіти, Житомирський державний університет імені Івана Франка, концептуальні моделі дослідження

Анотація

У статті у контексті глобалізаційних та євроінтеграційних процесів обґрунтовано загальні та специфічні тенденції педагогічної освіти в Україні, які простежено у досвіді Житомирського державного університету імені Івана Франка. До загальних тенденцій віднесено: тенденція до систематизації педагогічних знань, що відображено у розробці теоретико-методологічних засад розвитку педагогічної освіти в Україні; концептуалізації набутих професійно-педагогічних знань; тенденції до стандартизації та неперервної освіти. Загальні тенденції відображено у дослідженнях науковців університету. Серед них тенденції до систематизації і синтезування педагогічних знань, диференціації педагогічної підготовки майбутніх учителів з різними категоріями обдарованих учнів, педагогізації магістерської підготовки майбутніх фахівців, до інноваційної діяльності, ціложиттєвого навчання, поєднання методичної та предметної підготовки майбутніх учителів у напряму розвивального навчання; тенденція до міжнародної наукової співпраці. На основі виявлених тенденцій у сфері педагогічної освіти прогнозовано потребу у висококваліфікованих педагогах, подальше підвищення їх соціального статусу та професійної компетентності

Біографія автора

Олександра Дубасенюк

доктор педагогічних наук, професор 

професор кафедри педагогіки, професійної освіти та управління освітніми закладами Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

ORCID ID: 0000-0002-9447-4527

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Дубасенюк О. ТЕНДЕНЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ, РЕАЛІЗОВАНІ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЬСЬКИХ КАДРІВ ЖИТОМИРСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА (ДО 100-РІЧЧЯ ЗАСНУВАННЯ). Нові технології навчання [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 25, Грудень 2024];(92):83-90. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/65