ТЕНДЕНЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ, РЕАЛІЗОВАНІ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЬСЬКИХ КАДРІВ ЖИТОМИРСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА (ДО 100-РІЧЧЯ ЗАСНУВАННЯ)
Ключові слова:
тенденції, тенденції педагогічної освіти, Житомирський державний університет імені Івана Франка, концептуальні моделі дослідженняАнотація
У статті у контексті глобалізаційних та євроінтеграційних процесів обґрунтовано загальні та специфічні тенденції педагогічної освіти в Україні, які простежено у досвіді Житомирського державного університету імені Івана Франка. До загальних тенденцій віднесено: тенденція до систематизації педагогічних знань, що відображено у розробці теоретико-методологічних засад розвитку педагогічної освіти в Україні; концептуалізації набутих професійно-педагогічних знань; тенденції до стандартизації та неперервної освіти. Загальні тенденції відображено у дослідженнях науковців університету. Серед них тенденції до систематизації і синтезування педагогічних знань, диференціації педагогічної підготовки майбутніх учителів з різними категоріями обдарованих учнів, педагогізації магістерської підготовки майбутніх фахівців, до інноваційної діяльності, ціложиттєвого навчання, поєднання методичної та предметної підготовки майбутніх учителів у напряму розвивального навчання; тенденція до міжнародної наукової співпраці. На основі виявлених тенденцій у сфері педагогічної освіти прогнозовано потребу у висококваліфікованих педагогах, подальше підвищення їх соціального статусу та професійної компетентності
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олександра Дубасенюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)