ЦІННІСНО-ОСОБИСТІСНИЙ КРИТЕРІЙ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЯК ОБ’ЄКТ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

Автор(и)

  • Майя Мороз

Ключові слова:

учитель музики, професійна компетентність, критерії, мотивація, професійно значимі цінності, педагогічний експеримент

Анотація

У статті висвітлено результати дослідження стану сформованості професійної компетентності майбутніх учителів музики. Обґрунтовано, що головним завданням фахової підготовки майбутнього вчителя музики є формування його професійної компетентності. Це дозволить майбутньому фахівцеві бути кваліфікованим, конкурентоздатним на ринку праці, мати належний фаховий рівень і бути готовим до постійного професійного росту, соціальної та професійної мобільності. Увагу зосереджено на дослідженні ціннісно-особистісного критерію професійної компетентності майбутнього вчителя музики, значення якого вбачається в тому, що цей складник виступає провідною умовою професійного зростання студента, надає фаховій підготовці вираженого особистісного характеру та є чинником, що спонукає до професійної досконалості майбутнього фахівця. Виявлено, що з метою покращення якості формування професійної компетентності майбутніх учителів музики необхідним є посилення ціннісних та мотиваційних орієнтирів студентів, зміцнення їхньої віри у власні можливості та впевненості у майбутній професійній самореалізації.

Біографія автора

Майя Мороз

кандидат педагогічних наук, докторант,

декан гуманітарно-педагогічного факультету

Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського, Україна,

ORCID ID: 0000-0001-5187-0434

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Мороз М. ЦІННІСНО-ОСОБИСТІСНИЙ КРИТЕРІЙ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЯК ОБ’ЄКТ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. НТН [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 02, Травень 2024];(92):215-21. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/85