ЦІННІСНО-ОСОБИСТІСНИЙ КРИТЕРІЙ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЯК ОБ’ЄКТ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
Ключові слова:
учитель музики, професійна компетентність, критерії, мотивація, професійно значимі цінності, педагогічний експериментАнотація
У статті висвітлено результати дослідження стану сформованості професійної компетентності майбутніх учителів музики. Обґрунтовано, що головним завданням фахової підготовки майбутнього вчителя музики є формування його професійної компетентності. Це дозволить майбутньому фахівцеві бути кваліфікованим, конкурентоздатним на ринку праці, мати належний фаховий рівень і бути готовим до постійного професійного росту, соціальної та професійної мобільності. Увагу зосереджено на дослідженні ціннісно-особистісного критерію професійної компетентності майбутнього вчителя музики, значення якого вбачається в тому, що цей складник виступає провідною умовою професійного зростання студента, надає фаховій підготовці вираженого особистісного характеру та є чинником, що спонукає до професійної досконалості майбутнього фахівця. Виявлено, що з метою покращення якості формування професійної компетентності майбутніх учителів музики необхідним є посилення ціннісних та мотиваційних орієнтирів студентів, зміцнення їхньої віри у власні можливості та впевненості у майбутній професійній самореалізації.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Майя Мороз
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)