Методика формування готовності майбутніх педагогів до позанавчальної туристичної діяльності

Автор(и)

  • Лідія Сліпчишин
  • Андріан Кліщ

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.95.2021.23

Ключові слова:

позанавчальна діяльність, гурток, технологічна освіта, індустріальний туризм, готовність, майбутній вчитель, заклад вищої освіти

Анотація

Розглянуто сутність позанавчальної діяльності як важливого засобу здобування особистісного досвіду в різних видах діяльності. Зазначено, що пошук нових можливостей для розвитку в студентів пізнавальної активності, професійної спрямованості доцільно проводити, використовуючи потенціал виховної роботи в закладі та змістовного дозвілля молоді. Встановлено, що заняття в туристичному гуртку дозволяє отримати унікальний досвід, неординарну інформацію професійного характеру, сприяє саморозвитку студентів. Розглянуто структуру професійної готовності педагогів, яка інтегрує готовності до різних видів педагогічної діяльності, в тому числі й до організації змістовного дозвілля тих, хто навчається. Проаналізовано змістове наповнення особистісного, професійно орієнтовано-
го і практичного компонентів готовності педагогів до позанавчальної туристичної діяльності. Висвітлено методику формування готовності майбутніх педагогів до туристичної позанавчальної діяльності на прикладі гуртка «Індустріальне краєзнавство», у якому брали участь майбутні вчителі трудового навчання і технологій та педагоги професійного навчання. Реалізація методики формування готовності відбувалась поетапно з урахуванням діяльнісного підходу та методичних особливостей кожного етапу. Було виявлено позитивний вплив методики на професійну спрямованість студентів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021

Як цитувати

1.
Сліпчишин Л, Кліщ А. Методика формування готовності майбутніх педагогів до позанавчальної туристичної діяльності. НТН [інтернет]. 15, Грудень 2021 [цит. за 19, Квітень 2024];(95):205-12. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/221