Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї у розвитку відображувальної гри дітей

Автор(и)

  • Марія Федорова

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.23

Ключові слова:

ігрова діяльність, ознайомлювальна гра, відображувальна гра, сюжетно-відображувальна гра, ранній вік

Анотація

Статтю присвячено дослідженню впливу культури та мистецтва на становлення духовності студентів філологів. Зазначено, що духовне виховання відбувається під впливом мистецтва і літератури та перебуває в діалектичній взаємодії і обумовлюються розвитком високоморального світовідношення і життєствердження. У роботі обґрунтовано актуальність і важливість теоретичного осмислення концепції духовного виховання засобами мистецтва та художньої літератури. Викладено деякі теоретичні проблеми формування та збереження духовного виховання. У цій статті також представлені особливості педагогічного впливу мистецтва та художньої літератури на розвиток духовності студентів філологів. Дослідження складено на основі: аналізу таких взаємопов’язаних понять, як духовність, мистецтво, література, освіта і культура, вивчення ролі мистецтва і літератури у вихованні духовності. У результаті це дослідження розглядається як наукова спроба розвитку викладання навчальних програм з іноземної мови через мультидисциплінарну інтеграцію з мистецтвом і літературою.

Біографія автора

Марія Федорова

Житомирський державний університет імені Івана Франка

##submission.downloads##

Опубліковано

2022

Як цитувати

1.
Федорова М. Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї у розвитку відображувальної гри дітей. НТН [інтернет]. 30, Грудень 2022 [цит. за 18, Квітень 2024];(96):163-7. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/334