Етапи мистецької підготовки здобувачів вищої освіти до організації музично-ігрової діяльності з учнями в умовах реалізації концепції Нової української школи
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.97.2023.97.12Ключові слова:
здобувачі вищої освіти, інноваційні підходи, реформування освіти, мистецько-педагогічна підготовка, молодші школярі, музична гра, музично-ігрова діяльність, Нова українська школа, педагогічні умови, етапи підготовки, авторські ігрові прийоми, інфографіка, музично-ігрові проєкти, матриця гри, музично-ігрове портфоліоАнотація
У статті висвітлено інноваційні підходи до культурологічного спрямування мистецької підготовки здобувачів вищої освіти. Розглянуто вимоги до підготовки нової генерації конкурентоспроможних, цілеспрямованих, творчих фахівців у галузі музичної педагогіки. Проаналізовано досвід педагогів-музикантів, які збагатили світову та вітчизняну музично-педагогічну думку, сприяли розробці нових концепцій та підходів масового музичного виховання, формуванню художньо-естетичних інтересів і потреб обдарованої молоді. Обґрунтовано наукові погляди педагогів сучасності щодо якісної підготовки здобувачів вищої освіти у процесі реформування системи професійної освіти та реалізації концепції Нової української школи. Досліджено необхідність цілеспрямованого використання гри в роботі з учнями, що має великий педагогічний потенціал і найбільшою мірою створює атмосферу психічного комфорту. Автором проаналізовано види ігор, класифікацію музичних ігор, що можуть бути використані в освітньому процесі. Розглянуто музично-ігрову діяльність молодших школярів як освітньо-виховний феномен, як засіб употужнення соціалізації дитини в процесі доцільного включення її в добровільну, художньо спрямовану, полікультурно оснащену колективну взаємодію. Схарактеризовано перспективні напрямки інноваційної підготовки здобувачів вищої освіти до організації музично-ігрової діяльності, котрі інтерпретуються як спеціально створені педагогічні умови, що необхідні для забезпечення ефективності фахової підготовки. Науковцем запропоновано вивчення на бакалавраті спецкурсу «Практикум з організації музично-ігрової діяльності в освітньому процесі НУШ», охарактеризовано етапи мистецької підготовки здобувачів вищої освіти, висвітлено перспективні напрямки інноваційної підготовки майбутніх учителів початкових класів з використанням авторських ігрових прийомів, мультимедійних технологій, інтернет-мережі, графічного, відеозображення, музично-ігрових проєктів, описано зміст і структуру матриці гри, запропоновано приклади тематично-інтегрованого підходу до використання музичних ігор в освітньому процесі Нової української школи.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Наталія Мар’євич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)