Проблеми формування позитивної мотивації навчальної та науково-дослідної діяльності бакалаврів в умовах фахової підготовки в педагогічному коледжі
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.97.2023.97.14Ключові слова:
фахова підготовка, мотивація навчання, науково-дослідна діяльність, дистанційне навчанняАнотація
У статті розглянуто проблему фахової підготовки здобувачів освіти першого освітнього рівня «Бакалавр» у педагогічному коледжі. Автори наголошують на тому, що проблема формування позитивної мотивації навчальної діяльності бакалаврів надзвичайно гостра та потребує активного вирішення.
Метою статті є аналіз фахової підготовки здобувачів першого освітнього рівня «Бакалавр» в КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», а також з’ясування особливостей формування мотивації навчання студентів та визначити шляхи покращення ефективності формування в них позитивної мотивації навчальної та науково-дослідної діяльності.
Доведено, що ретельне дослідження проблеми мотивації навчання здобувачів освіти в умовах закладів фахової передвищої та вищої освіти, зокрема, коледжів, заслуговує на особливу увагу адже, як свідчить практичний досвід, проблеми виховання та навчання сучасних студентів у педагогічному коледжі дуже пов’язана з їхніми віковими особливостями. Важливо враховувати й об’єктивні процеси, що відбуваються сьогодні у нашій країні та безпосередньо впливають на становлення й формування особистості студента. Автори звертають увагу на стан психологічного стресу та тривожності здобувачів освіти, викликаний воєнними діями в нашій країні, на фоні чого виникає страх за майбутнє, хвилювання за батьків та родичів, котрі перебувають сьогодні у зонах активних бойових дій. Невпевненість у власному майбутньому також призводить до невизначеності, розгубленості, втрати життєвих пріоритетів.
Отже, фахова підготовка сучасних здобувачів освіти першого освітнього рівня «Бакалавр» у межах педагогічних коледжів передбачає удосконалення навчально-методичної діяльності та активізацію наукового потенціалу науково-педагогічних працівників, подальше залучення студентів до участі у всеукраїнських та міжнародних конференціях, семінарах, тренінгах, конкурсах, фестивалях; посилення мотиваційного компонента навчальної діяльності студентів, розкриття творчого потенціалу кожного здобувача освіти.
Описано досвід фахової підготовки здобувачів першого освітнього рівня «Бакалавр» науково-педагогічними працівниками КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», проаналізовано діяльність науково-педагогічних працівників та студентів гуманітарно-педагогічного факультету.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Майя Мороз, Борис Брилін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)