ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕТНОКУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
педагогічні умови, етнокультурологічна підготовка, освітній процес, підготовка майбутніх вчителів, професійна діяльність, етнокультурологічна компетентністьАнотація
На основі експериментальних досліджень у статті здійснено аналіз педагогічних умов
етнокультурологічної підготовки майбутніх педагогів в умовах освітнього середовища закладів вищої
освіти, а саме: соціально-позитивної мотивації освітнього процесу, оптимального поєднання групових
та індивідуальних форм підготовки студентів у процесі навчання, інтегративного підходу до викладання
педагогічних дисциплін майбутнім вчителям з метою формування етнокультурологічної
компетентності.
Автором визначено, що процес етнокультурологічної підготовки майбутніх вчителів може
успішно здійснюватись при забезпеченні та взаємодії як соціально-професійних, організаційно-
педагогічних, так і етнокультурно-орієнтованих умов. Саме від викладача залежить
етнокультурологічна активність студентів, оскільки саме він моделює методи та форми навчання,
традиції, звичаї, форми та методи народного виховання в освітньому процесі, визначає їхній
етнокультурологічний характер.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Березюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)