ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕТНОКУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олена Березюк

Ключові слова:

педагогічні умови, етнокультурологічна підготовка, освітній процес, підготовка майбутніх вчителів, професійна діяльність, етнокультурологічна компетентність

Анотація

На основі експериментальних досліджень у статті здійснено аналіз педагогічних умов
етнокультурологічної підготовки майбутніх педагогів в умовах освітнього середовища закладів вищої
освіти, а саме: соціально-позитивної мотивації освітнього процесу, оптимального поєднання групових
та індивідуальних форм підготовки студентів у процесі навчання, інтегративного підходу до викладання
педагогічних дисциплін майбутнім вчителям з метою формування етнокультурологічної
компетентності.
Автором визначено, що процес етнокультурологічної підготовки майбутніх вчителів може
успішно здійснюватись при забезпеченні та взаємодії як соціально-професійних, організаційно-
педагогічних, так і етнокультурно-орієнтованих умов. Саме від викладача залежить
етнокультурологічна активність студентів, оскільки саме він моделює методи та форми навчання,
традиції, звичаї, форми та методи народного виховання в освітньому процесі, визначає їхній
етнокультурологічний характер.

Біографія автора

Олена Березюк

кандидат педагогічних наук, професор,
член-кореспондент Академії міжнародного співробітництва з креативної педагогіки “Полісся”
Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

ORCID ID: 0000-0002-6033-6935

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Березюк О. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕТНОКУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ . НТН [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 23, Листопад 2024];(92):20-5. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/55