ҐЕНЕЗА ПЕДАГОГІЧНОЇ РИТОРИКИ: СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК
Ключові слова:
риторична компетентність, педагогічна риторика, риторична спадщина, майбутній педагог, розвивальна освітаАнотація
У статті представлено результати історичного досвіду красномовства з погляду педагогічної риторики. Наголошено, що обов‟язковим компонентом педагогічної майстерності є наявність у освітніх працівників риторичної компетентності. Установлено, що формування риторичної компетентності неможливе без осмислення спадщини педагогічної риторики з позицій розвивального підходу до формування різнобічно вихованої особистості засобами педагогічного красномовства. На основі аналізу праць науковців досліджено становлення та розвиток педагогічної риторики. Узагальнено історичний досвід красномовства з погляду педагогічної риторики як основи розвивальної освіти, яка насамперед спрямовується на мисленнєво-мовленнєвий розвиток особи. Акцентовано, що у системі роботи з формування риторичної компетентності важливе значення має аналіз та осмислення риторичної спадщини, що ґрунтовно впливає на вироблення власного стилю професійно-риторичної діяльності майбутнього педагога. Визначено перспективи дослідження проблеми розвитку педагогічної риторики.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ольга Гилярська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)