ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ІЗ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Мирослав Коваль
  • Мирослава Кусій
  • Зінаїда Гіптерс

Ключові слова:

підготовка фахівців, аклади вищої освіти зі специфічними умовами навчання, психолого-педагогічний аспект

Анотація

Метою статті є розгляд дефініцій “підготовка фахівців”, “заклади вищої освіти із специфічними умовами навчання” та інших понять, що становлять понятійно-категоріальний апарат дослідження. Висвітлюються шляхи ефективного формування готовності майбутніх фахівців служби цивільного захисту на етапі професійної підготовки у вищих закладах освіти Державної служби України з надзвичайних ситуацій до службової діяльності.

Біографії авторів

Мирослав Коваль

кандидат педагогічних наук, професор, ректор

Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Україна

ORCID ID: 0000-0002-0662-862X

Мирослава Кусій

кандидат педагогічних наук, доцент ,

доцент кафедри прикладної математики і механіки Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Україна

ORCID ID: 0000-0003-3120-1975

Зінаїда Гіптерс

доктор педагогічних наук, доцент,

професор кафедри гуманітарних дисциплін та соціальної роботи Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Україна

ORCID ID: 0000-0002-8307-929X

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Коваль М, Кусій М, Гіптерс З. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ІЗ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ. НТН [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 23, Листопад 2024];(92):122-7. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/71