ОСНОВНІ ЕТАПИ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ СТУПЕНЕВОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олена Королюк

Ключові слова:

методична підготовка майбутніх учителів математики, професійна підготовка, методика навчання математики

Анотація

У статті розглянуто питання методичної підготовки майбутніх учителів математики, виділено її основні етапи в умовах ступеневої освіти в університеті; визначено місце курсів елементарної математики, практикуму із розв‟язування задач шкільного курсу математики, деяких авторських курсів у методичній підготовці бакалаврів; серед важливих складових системи методичної підготовки майбутнього вчителя виділено курс “Методика наукових досліджень” для студентів магістратури; обґрунтовано особливе значення “Методики навчання математики” для якісної професійної підготовки на різних освітніх рівнях; окреслено місце і визначено функції педагогічної практики в професійному становленні майбутнього вчителя математики.

Біографія автора

Олена Королюк

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри алгебри та геометрії Житомирський державний університет імені Івана Франка, Україна

ORСID ID: 0000-0002-7972-2115

##submission.downloads##

Опубліковано

2019

Як цитувати

1.
Королюк О. ОСНОВНІ ЕТАПИ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ СТУПЕНЕВОЇ ОСВІТИ. НТН [інтернет]. 19, Грудень 2019 [цит. за 23, Листопад 2024];(92):135-41. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/73