ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Ключові слова:
соціально-комунікативна компетентність, інформаційно-комунікативні технології, майбутні фахівці нефілологічних спеціальностей, заняття з іноземної мовиАнотація
У статті розглядається проблема формування соціально-комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей засобами інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ). Проаналізовано поняття “соціально-комунікативна компетентність” у науковій літературі, її складові та значення рівня її сформованості для майбутніх фахівців. Обґрунтовано доцільність застосування інформаційно-комунікативних технологій на заняттях з іноземної мови як мотивуючого фактору до навчання, що сприяє як збільшенню лінгвістичних знань студентів, так і формує культурологічний світогляд та розвиває самоосвітні навички. Представлено технологію проектування навчальної інформації з використанням ІКТ у процесі професійно-педагогічної діяльності викладача ЗВО на заняттях з іноземної мови, що складається з трьох етапів: докомунікативної фази, комунікативної фази, посткомунікативної фази. Наведено приклади інформаційних ресурсів, що можуть бути використані на заняттях з іноземної мови з метою формування соціально-комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей. Зазначено, що перспектива подальших досліджень у цьому напрямі полягає в розширенні використання ІКТ для формування різних аспектів професійної компетентності майбутніх фахівців нефілологічних спеціальностей на заняттях з англійської мови.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Олена Кравець, Наталія Самборська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)