ІСТОРИЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕДІАОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА У СВІТІ
Ключові слова:
медіа, медіаосвіта, теорії медіаосвіти, концепції медіаосвітиАнотація
У статті розкрито історичний аспект формування медіаосвіти. Метою статті було проаналізувати й охарактеризувати особливості становлення і розвитку медіаосвіти у світі та в Україні. Завдання статті полягають у аналізі науково-методичної літератури з проблематики статті, систематизації поглядів різних учених, їх характеристиці, виокремленні особливостей розвитку та впровадження медіаосвіти. У роботі використовуються методи теоретичного дослідження: порівняльний аналіз наукових джерел, узагальнення та систематизація концепцій, теорій медіаосвіти різних учених. Основні результати досліджень: уточнено сутність поняття “медіаосвіта” з точки зору різних науковців; проаналізовано тенденції розвитку медіаосвіти у працях зарубіжних та вітчизняних науковців; розглянуто ряд міжнародних документів, що відображають особливості впровадження медіаосвіти на світовому та загальнодержавному рівнях, представлено концепції реалізації та теорії медіаосвіти; виокремлено особливості становлення медіаосвіти в Україні та визначено мету, завдання, умови та основні напрями її розвитку. Перспективи подальших досліджень полягають у порівнянні досвіду передових країн у сфері медіаосвіти із досягненнями вітчизняних науковців, виокремленні суперечностей, пошуку шляхів їх вирішення тощо.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Галина Марченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)