Інноваційні освітні практики та використання їх у закладах освіти

Автор(и)

  • Олена Федорцова

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.95.2021.24

Ключові слова:

інноваційна діяльність, когнітивний компонент, реформування освіти, інноваційні технології, інтерактивні методи, навчальний процес, доцільність впровадження

Анотація

Інноваційна діяльність пов›язана з педагогічними дослідженнями. Реалізація когнітивного компонента особистісної готовності педагога до інноваційної діяльності означає для нього необхідність професійно самовизначитись, тобто усвідомити норми, модель своєї професії і відповідно оцінити свої можливості.
Ми беремо за приклад досвід західних країн, зокрема Польщі, де вже давно широко запроваджують IT-технологі ї в процесі викладання іноземних мов. Відзначаємо велику кількість мультимедійних програм, відеосервіс YouTube та їхню роль у процесі вивчення іноземної мови. В статті перераховуються інноваційн і методи навчання, які пропонуються майбутнім іноземним філологам – студентам Вінницького педагогічного коледжу. Ми висвітлюємо концепції наведених методів та доцільність впровадження інноваційних методів у навчальний процес.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021

Як цитувати

1.
Федорцова О. Інноваційні освітні практики та використання їх у закладах освіти. НТН [інтернет]. 15, Грудень 2021 [цит. за 20, Квітень 2024];(95):213-9. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/222