Інноваційні освітні практики та використання їх у закладах освіти
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.95.2021.24Ключові слова:
інноваційна діяльність, когнітивний компонент, реформування освіти, інноваційні технології, інтерактивні методи, навчальний процес, доцільність впровадженняАнотація
Інноваційна діяльність пов›язана з педагогічними дослідженнями. Реалізація когнітивного компонента особистісної готовності педагога до інноваційної діяльності означає для нього необхідність професійно самовизначитись, тобто усвідомити норми, модель своєї професії і відповідно оцінити свої можливості.
Ми беремо за приклад досвід західних країн, зокрема Польщі, де вже давно широко запроваджують IT-технологі ї в процесі викладання іноземних мов. Відзначаємо велику кількість мультимедійних програм, відеосервіс YouTube та їхню роль у процесі вивчення іноземної мови. В статті перераховуються інноваційн і методи навчання, які пропонуються майбутнім іноземним філологам – студентам Вінницького педагогічного коледжу. Ми висвітлюємо концепції наведених методів та доцільність впровадження інноваційних методів у навчальний процес.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Олена Федорцова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)