КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКА ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ ПРИРОДНИЧОГО СПРЯМУВАННЯ
Ключові слова:
інтегрований курс природничого спрямування, шкільний підручник, освітнє середовище, функції підручникаАнотація
У статті розглянуто актуальну на сьогоднішній день тему – концептуальні особливості структури та змісту підручника інтегрованого курсу природничого спрямування. Дослідження даної тематики передбачало аналіз відповідності сучасного стану теорії підручника вимогам та потребам суспільства на кінцевий продукт освіти, яке реалізується через соціальне замовлення. У статті показано, що зміна суспільних відносин, технологій, доступу до інформації, зумовило зміну освітнього середовища та його складових, до яких відноситься і підручник. Але теорія підручника залишилась на рівні 1980-х років, теоретичне обґрунтування нової теорії шкільного підручника знаходиться у зародковому стані. Такі ж проблеми прослідковуються й у підходах до формування підручників інтегрованих дисциплін: значні розбіжності думок як до концепцій побудови самих інтегрованих курсів природничого спрямування (змісту, структури цих курсів, кінцевої мети, завдань та функцій), так і до формату підручника цієї дисципліни (структури, змісту,наповнення). Але різноманіття думок дозволяє виокремити відповідно до загальних функцій самого інтегрованого курсу природничого спрямування, вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, функцій підручника, особливості формату, структури та змісту підручника інтегрованого курсу природничого спрямування. Це дає можливість практичної реалізації побудови такого підручника, а, отже, і завдань, що стоять перед інтегрованими курсами, широкого обговорення та подальшого дослідження даної тематики.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Андрій Дробін
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)