Формування інструментальної майстерності майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти

Автор(и)

  • Олександр Даньков

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.95.2021.04

Ключові слова:

інструментальна майстерність, творчість, учитель музики, музичний інструмент, фахова підготовка.

Анотація

У статті розкрито особливості фахової підготовки майбутніх учителів музики в закладах вищої освіти. Увагу зосереджено на визначенні специфіки формування інструментально-виконавської майстерності студентів на заняттях з «Основного музичного інструменту», окреслено основні завдання навчальної дисципліни. Автор підкреслює, що
означена навчальна дисципліна є однією з базових дисциплін фахової підготовки, завданням якої є формування інструментально-виконавських навичок студентів, формування їхньої інструментально-виконавської майстерності. З’ясовано, що в системі інструментальної підготовки майбутніх учителів музики творчість українських та зарубіжних композиторів доцільно вивчати відповідно до тих видів музично-виконавської діяльності, які пов’язані з використанням музичного інструменту в закладах загальної середньої освіти.
Доведено, що інструментальна майстерність посідає вагоме місце у системі фахової підготовки майбутніх вчителів музики та є складовою їх професійної підготовки. Досконале оволодіння інструментально-виконавською технікою сприяє засвоєнню студентами змісту музично-педагогічної освіти, забезпечує високий рівень їх майбутньої професійної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021

Як цитувати

1.
Даньков О. Формування інструментальної майстерності майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти. НТН [інтернет]. 15, Грудень 2021 [цит. за 23, Листопад 2024];(95):41-7. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/203