Вплив вибіркових навчальних предметів на якість навчання здобувачів технічних і аграрних ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.95.2021.06Ключові слова:
якість освіти, компетентність, освітня програма, навчальний план, вибірковий блокАнотація
У статті розкрито погляд на сучасний стан реформи вищої освіти в Україні, що йде шляхом створення національних стандартів освіти, які базуються на сучасних досягненнях західної педагогічної науки з питань технологій навчання та вимірювання його успішності. Особливу увагу приділено рівню якості вищої освіти, який нами презентований як відносна характеристика. Акцентуємо у матеріалі статті на необхідності реалізації права на академічну мобільність закладами освіти, особливо технічними і аграрними. Наголошуємо на значущості вибіркової частини освітніх програм, що забезпечують можливість персонального вибору студентом окремих навчальних дисциплін з університетського переліку для розширення і поглиблення фахових знань задля майбутньої професійної діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Олександр Євсюков
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)