Методичні аспекти формування вокальної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва

Автор(и)

  • Лілія Іськова
  • Антоніна Мастерук

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.95.2021.08

Ключові слова:

вчитель музичного мистецтва, фахова підготовка, вокальна компетентність, вокальні навички, постановка голосу

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми компетентнісного підходу до вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Розкрито методичні прийоми вокально-хорової роботи в процесі навчальної та позанавчальної діяльності зі студентами закладів вищої освіти. З’ясовано, що специфіка вокальної підготовки студентів у період інформаційного перенасичення музичного простору вимагає від закладів вищої освіти розробки нових підходів до визначення змісту, форм і методів фахового навчання з метою розширення загальної музичної ерудиції студентів, їх орієнтації на ту музичну інформацію, яка б забезпечувала поглиблення фахових знань, розвиток спеціальних умінь і навичок, що забезпечить формування вокальної компетентності студентів.
Доведено, що процес формування вокальної компетентності займає чільне місце в системі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи у закладах освіти та передбачає активне формування у студентів музично-естетичних смаків та розвиток вокальних навичок, а також здібностей оцінювати й аналізувати музичні твори, зокрема, і вокально-хорові. Представлено результати опитування серед викладачів, на основі якого було зроблено висновки про специфіку сучасних підходів до формування вокальної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021

Як цитувати

1.
Іськова Л, Мастерук А. Методичні аспекти формування вокальної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. НТН [інтернет]. 15, Грудень 2021 [цит. за 23, Листопад 2024];(95):74-81. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/207