Теоретичні аспекти проблеми громадянського виховання студентів педагогічних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.95.2021.09Ключові слова:
громадянська освіта, громадянське виховання, студентАнотація
У статті проаналізовано теоретичні аспекти проблеми громадянського виховання студентів педагогічних спеціальностей. Розкрито педагогічні умови формування громадянської позиції студентської молоді в навчальних закладах I-II рівнів акредитації. Їхні вихованці перебувають на тому віковому етапі, який за результатами різноаспектних досліджень визнано сенситивним для усвідомлення громадянських цінностей та осмислення пріоритетів громадянської культури. Таким чином відбувається громадянське становлення особистості та її соціальна ідентифікація, а внаслідок активного самоутвердження в суспільстві – усвідомлення культурних цінностей та прояви активної життєвої позиції.
Відповідно, від активності молоді та її дієздатності узалежнюються перспективи державотворення в Україні. Зазначаємо, що під впливом різних факторів усе ще гальмуються процеси формування громадянської позиції вихованців означених закладів освіти, а реальний стан порушеної нами проблеми не завжди дає очікувані результати. До найвагоміших чинників актуалізації започаткованого дослідження відносимо недостатній рівень його науково-педагогічного обґрунтування. Пояснюємо це відсутністю в радянський період розвитку
України такого тлумачення проблем громадянського виховання молоді, якого вони набули в сучасній науці, освіті, теорії й практиці. Тому акцентуємо увагу на дослідженні теоретичних аспектів громадянського виховання в навчальних закладах I-II рівнів акредитації.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Юрій Ївженко, Ірина Харитонова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)