Формування громадянської компетентності студентської молоді на засадах літературознавчої діяльності
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.03Ключові слова:
студенти, громадянська компетентність, громадянська освіта, українська література, патріотизм, соціальне життяАнотація
У статті представлено науково-теоретичне обґрунтування проблеми формування громадянської компетентності здобувачів освіти. Увагу зосереджено на роботі зі студентами закладів фахової передвищої та вищої освіти. Доведено, що одним із першочергових завдань вітчизняних закладів фахової передвищої та вищої освіти є підготовка молоді до життя в сучасних умовах соціуму на засадах національної самоідентифікації народів і культур в інформаційному суспільстві. Мета статті полягає у розгляді дефініцій «компетентність», «громадянська компетентність», а також теоретичному аналізі шляхів формування громадянської компетентності молоді на засадах вивчення української мови та літератури у закладах фахової передвищої та вищої освіти. Визначено, що виховання в особистості громадянської компетентності передбачає формування в неї комплексу особистісних якостей і рис характеру (зокрема, таких як патріотична самосвідомість, громадянська відповідальність і мужність, готовність працювати для розвитку та зміцнення держави тощо) та здійснюється впродовж усього її життя, на всіх етапах здобування нею освіти. Великого значення набувають заняття з громадянської освіти, а також української мови та літератури. У процесі вивчення програмових творів, викладач зосереджує свою увагу на становленні таких особистісних якостей як дисциплінованість, працьовитість, творчість, почуття відповідальності за добробут своєї країни, свого народу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Ольга Білоус, Ганна Слободянюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)