Специфіка формування виконавської майстерності у студентів під час навчання в закладах вищої освіти

Автор(и)

  • Мирослава Засік

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.09

Ключові слова:

виконавська майстерність, музично-педагогічний артистизм, апарат переживання, апарат осмислення, апарат втілення

Анотація

У статті розкрито проблему формування виконавської майстерності як основи професіоналізму майбутніх учителів музичного мистецтва. На основі аналізу опрацьованої літератури узагальнено основні методичні прийоми роботи зі студентами-початківцями.. Обґрунтовано етапи формування виконавської майстерності на заняттях з основного музичного інструменту. Сутність полягає у поєднанні спеціальних виконавських та педагогічних знань і вмінь. Комплекс виконавських вмінь студента – це його «апарат переживання», «апарат осмислення» і «апарат втілення», що націлені у процесі формування на виступ перед дітьми. Висвітлюється проблема фахової підготовки  майбутніх вчителів музичного мистецтва. Запропоновано завдання у вихованні потенційних фахівців та окреслено основні напрямки роботи зі студентами музично-педагогічних факультетів закладів вищої освіти України. Обґрунтований підхід націлений на комплексний розвиток і закріплення основних професійних умінь в майбутнього вчителя, отриманих ним знань, навичок та вмінь з інших навчальних дисциплін, історико-теоретичного, вокально-хорового і психолого-педагогічних циклів. 

Біографія автора

Мирослава Засік

КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022

Як цитувати

1.
Засік М. Специфіка формування виконавської майстерності у студентів під час навчання в закладах вищої освіти. НТН [інтернет]. 30, Грудень 2022 [цит. за 24, Листопад 2024];(96):68-72. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/320