Специфіка формування виконавської майстерності у студентів під час навчання в закладах вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.09Ключові слова:
виконавська майстерність, музично-педагогічний артистизм, апарат переживання, апарат осмислення, апарат втіленняАнотація
У статті розкрито проблему формування виконавської майстерності як основи професіоналізму майбутніх учителів музичного мистецтва. На основі аналізу опрацьованої літератури узагальнено основні методичні прийоми роботи зі студентами-початківцями.. Обґрунтовано етапи формування виконавської майстерності на заняттях з основного музичного інструменту. Сутність полягає у поєднанні спеціальних виконавських та педагогічних знань і вмінь. Комплекс виконавських вмінь студента – це його «апарат переживання», «апарат осмислення» і «апарат втілення», що націлені у процесі формування на виступ перед дітьми. Висвітлюється проблема фахової підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Запропоновано завдання у вихованні потенційних фахівців та окреслено основні напрямки роботи зі студентами музично-педагогічних факультетів закладів вищої освіти України. Обґрунтований підхід націлений на комплексний розвиток і закріплення основних професійних умінь в майбутнього вчителя, отриманих ним знань, навичок та вмінь з інших навчальних дисциплін, історико-теоретичного, вокально-хорового і психолого-педагогічних циклів.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Мирослава Засік
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)