Технологія реалізації інформальної освіти викладачів фармацевтичного профілю
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.10Ключові слова:
інформальна освіта, підвищення кваліфікації, технологія, освітні компоненти, викладачі фармацевтичного профілюАнотація
У статті розглянуто поняття «інформальна освіта» як напрям підвищення кваліфікації викладачів фармацевтичного профілю та вид їхньої освітньої діяльності. Виявлено, що в контексті трансформаційних змін сучасної системи освіти інформальна освіта фактично стає одним зі стрижневих чинників особистісного та професійного розвитку викладачів фармацевтичного профілю. Продемонстровано технологію реалізації інформальної освіти викладачами фармацевтичного профілю. З’ясовано, що запропонована технологія реалізації інформальної освіти передбачає участь або співучасть викладачів фармацевтичного профілю у різних взаємопов’язаних видах діяльності, які мають удосконалювати професійно-педагогічну компетентність, що складається з таких компонентів: ціннісно-мотиваційний (визначає зовнішню та внутрішню мотивацію викладачів фармацевтичного профілю до розвитку педагогічної компетентності, види їхнього стимулювання); пізнавальний (окреслює систему знань, яка забезпечує якість педагогічної компетентності); діяльнісний (містить комплекс продуктивних педагогічних дій на основі сукупності здобутих знань та вмінь); особистісний (характеризує особистісні якості викладачів, що визначають їхню поведінкову, індивідуально-психологічну складові).
Технологія реалізації інформальної освіти передбачає опрацювання викладачами фармацевтичного профілю літератури, статей за фахом, зокрема онлайн; опрацювання ресурсу енциклопедичних матеріалів «Вікіпедія»; опрацювання відеоконтенту мотиваційного характеру; опрацювання відеоконтенту фахового спрямування (зокрема канал https://www.youtube.com); участь у діяльності соціальної мережі Facebook; комунікативна діяльність у педагогічному колективі; участь у науково-методичній діяльності.
Передбачуваним результатом технології реалізації інформальної освіти викладачами фармацевтичного профілю є їхнє удосконалення особистісного й професійного рівня як викладачів фармацевтичного профілю.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Людмила Зубрицька, Тетяна Зубрицька, Ольга Мороз, Жанна Осінська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)