Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій учнів та студентів у освітньому процесі закладів освіти

Автор(и)

  • Юрій Ївженко
  • Оксана Кузнєцова

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.11

Ключові слова:

ціннісні орієнтації, умови, педагогічні умови, форми і методи роботи, саморозвиток, інтерактивне середовище

Анотація

У статті проаналізовано та розкрито сутність поняття «ціннісні орієнтації», визначено роль освіти у формуванні ціннісних орієнтацій учнів та студентів. Розглянуто наукові погляди щодо поняття «умови», «педагогічні умови». Крім того, в цій статті обґрунтовано сукупність педагогічних умов: провадження в діяльність освітніх закладів змісту, форм роботи, спрямованих на формування ціннісних орієнтацій особистості; формування спрямованості студентів на саморозвиток; підвищення рівня науково-методичної підготовленості педагогів навчальних закладів щодо громадянського становлення молоді.

Біографії авторів

Юрій Ївженко

ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»,

Оксана Кузнєцова

ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022

Як цитувати

1.
Ївженко Ю, Кузнєцова О. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій учнів та студентів у освітньому процесі закладів освіти. НТН [інтернет]. 30, Грудень 2022 [цит. за 24, Листопад 2024];(96):80-6. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/322