Естетичне виховання у процесі професійного становлення майбутніх фармацевтів
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.21Ключові слова:
естетичне виховання, естетична культура, естетичне сприйняття, форми, методи, засоби естетичного виховання, професійна підготовка майбутніх фармацевтівАнотація
У статті обґрунтовано значення естетичного виховання у процесі професійної підготовки майбутніх фармацевтів. На основі аналізу наукової літератури та власних досліджень визначено поняття «естетичне виховання» як цілеспрямований процес взаємодії педагога та студента в процесі освітньо-виховної діяльності, який передбачає сформованість: естетичних смаків та почуттів; вміння бачити й оцінювати красу в природі, мистецтві, літературі; потреби долучатися до різних галузей мистецтва, творчо перетворювати дійсність особисто; здатність бачити красу в праці, зокрема, у професії, отримувати насолоду від процесу та результату діяльності; вміння оцінювати красу і благородство взаємин між людьми; потреби вносити прекрасне в навколишній світ, зберігати прекрасне. Окреслено мету та завдання естетичного виховання в освітньо-виховному процесі закладу фахової передвищої освіти, а також взаємозв’язок з іншими напрямами виховної діяльності. Описано особливості першого етапу формування естетичної культури особистості – естетичне сприйняття; виокремлено чинники, які негативно впливають на процес його формування. Наведено конкретні приклади реалізації естетичного виховання за допомогою інноваційних і традиційних форм, методів, засобів виховної роботи. Наголошено на важливості актуалізації естетичного виховання на сучасному етапі модернізації освіти як втілення принципу гуманізації професійної освіти, що спонукатиме до посилення морального, духовного, творчого розвитку особистості майбутнього фармацевта.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Оксана Мельник, Світлана Муленко, Ірина Шелюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)