Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до реалізації концепції Нової української школи

Автор(и)

  • Наталія Федорчук

DOI:

https://doi.org/10.52256/2710-3560.2022.96.24

Ключові слова:

реформування освіти, нова українська школа, фахова підготовка, педагогічна діяльність, готовність до професійної діяльності

Анотація

У статті на основі аналізу наукових джерел та власних досліджень розглянуто проблему підготовки майбутніх вчителів початкових класів до реалізації Концепції нової української школи. Автором наголошено на тому, що сучасна філософія освіти в Україні диктує нові тенденції розвитку освітньої галузі та визначає пріоритетність гуманізації навчання, особистісного підходу, розвитку особистісного потенціалу здобувачів освіти, а реформування початкової освіти в контексті Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» вимагає переосмислення концептуальних філософських та методологічних засад підготовки майбутніх учителів початкової школи. Зроблено висновок, що в умовах реформування системи та змісту початкової освіти в Україні сучасний вчитель початкової школи має бути готовий до виконання актуальних часу та вимогам професійних функцій коуча, фасилітатора, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траєкторії дитини. Таку особистісну та фахову готовність майбутніх спеціалістів мають забезпечити заклади вищої педагогічної освіти шляхом сприяння вивченню здобувачами освіти психолого-педагогічних дисциплін, проходженню ними різноманітних видів виробничої та педагогічної практик. Описано досвід фахової підготовки студентів до педагогічної діяльності в новій українській школі викладачами Комунального закладу вищої освіти «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», представлено результати моделювання особистості сучасного вчителя студентами спеціальності «Початкова освіта».

Біографія автора

Наталія Федорчук

КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського»

##submission.downloads##

Опубліковано

2022

Як цитувати

1.
Федорчук Н. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до реалізації концепції Нової української школи. НТН [інтернет]. 30, Грудень 2022 [цит. за 25, Квітень 2024];(96):168-73. доступний у: http://journal.org.ua/index.php/ntn/article/view/335