Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 96 (2022): Нові технології навчання
№ 96 (2022): Нові технології навчання
Опубліковано:
2022
Весь випуск
1-3
4-7
.
Інноваційні тенденції організації мистецької освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»
Надія Бакалець
8-13
8-13
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів
Наталія Басюк, Олена Гордієнко
14-20
14-20
Формування громадянської компетентності студентської молоді на засадах літературознавчої діяльності
Ольга Білоус, Ганна Слободянюк
21-25
21-25
Створення моделі управління науково-освітнім середовищем у закладі фахової передвищої освіти
Ірина Бойчук, Віра Болух, Галина Козаченко, Ірина Процюк
26-34
26-34
Основні аспекти синергетичної теорії педагогічної дії
Олександр Вознюк
35-43
35-43
Методологічні засади цифровізації інформаційно-освітнього середовища закладу професійної освіти
Андрій Гуржій , Валентина Радкевич, Микола Пригодій
44-53
44-53
Висвітлення ролі курсу «Екологія та безпека життєдіяльності» у формуванні компетенцій забезпечення особистої, професійної та екологічної безпеки майбутніх фахівців з інформаційних технологій
Олена Герасимчук
54-59
54-59
Наукові засади вдосконалення особистості майбутнього педагога та його готовності до морального виховання учнів початкової школи
Олександра Дубасенюк, Нінель Сидорчук
60-67
60-67
Специфіка формування виконавської майстерності у студентів під час навчання в закладах вищої освіти
Мирослава Засік
68-72
68-72
Технологія реалізації інформальної освіти викладачів фармацевтичного профілю
Людмила Зубрицька, Тетяна Зубрицька, Ольга Мороз, Жанна Осінська
73-79
73-79
Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій учнів та студентів у освітньому процесі закладів освіти
Юрій Ївженко, Оксана Кузнєцова
80-86
80-86
Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»): кількісний та якісний аналіз
Галина Коломоєць, Олег Бондарчук, Денис Бондарчук
87-96
87-96
Інноваційні підходи до методичної підготовки майбутніх учителів математики
Олена Королюк
97-101
97-101
Аспекти роботи з обдарованою молоддю, актуальні в умовах дистанційного навчання
Борис Кремінський, Світлана Мистюк, Оксана Вернидуб, Тетяна Гінетова
102-111
102-111
Аналіз моделі використання електронних освітніх ресурсів у закладах загальної середньої освіти
Світлана Крупко
112-119
112-119
Проблеми формування здоров'язберігаючої компетентності студентів: теоретичний аспект
Юрій Лущинський, Юлія Штомпель
120-124
120-124
Інноваційні технології навчання, як умова досягнення оптимізації освітніх результатів молодших школярів
Таміла Майструк
125-132
125-132
Формування громадянських почуттів студентів на заняттях з історії України
Юрій Маліновський
133-137
133-137
Визначення критеріїв, показників та рівнів розвитку медіаосвіти майбутніх учителів початкових класів
Галина Марченко
138-142
138-142
Психолого-педагогічні аспекти адаптації першокурсників в умовах пандемії
Оксана Мельник, Світлана Волкова, Олена Шемет
143-149
143-149
Естетичне виховання у процесі професійного становлення майбутніх фармацевтів
Оксана Мельник, Світлана Муленко, Ірина Шелюк
150-156
150-156
Духовне виховання студентів-філологів засобами мистецтва та художньої літератури
Наталія Сідаш
157-162
157-162
Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї у розвитку відображувальної гри дітей
Марія Федорова
163-167
163-167
Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до реалізації концепції Нової української школи
Наталія Федорчук
168-173
168-173
Використання методу оксфордських дебатів у процесі викладання гуманітарних дисциплін майбутнім іноземним філологам
Олена Федорцова
174-179
174-179
Теоретичні аспекти формування ціннісних орієнтацій дітей шкільного віку у закладах позашкільної освіти військово-патріотичного спрямування
Дмитро Шаріпов
180-185
180-185
Формування професійної компетентності майбутніх учителів у процесі підготовки до проєктної діяльності
Світлана Яценко
186-191
186-191
Компетентність з педагогічного дизайну у підготовці інженерів-педагогів
Oльга Внукова, Олена Удалова, Владислав Величко
192-203
192-203 (English)
Поточний номер
Мова
English
Українська