Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 92 (2019): Нові технології навчання
№ 92 (2019): Нові технології навчання
Опубліковано:
2019
Весь випуск
С.1-2
Зміст
.
ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ ГУРТКОВОЇ РОБОТИ З ІНФОРМАТИКИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ
Олена Антонова, Світлана Постова
7-14
7-14
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ПОЧУТТІВ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
Наталія Басюк
15-20
15-20
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕТНОКУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Олена Березюк
20-25
20-25
ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ НАВИЧОК У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Юлія Березюк
26-30
26-30
ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
Галина Буянова, Олена Удалова
31-39
31-39
МОРАЛЬНО-ПРАВОВА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГА – ІМПЕРАТИВ ЧАСУ
Григорій Васянович
40-46
40-46
ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ТА ЖИТТЄВА ПОЗИЦІЯ СУЧАСНОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Світлана Вітвицька
46-52
46-52
ПОЗИТИВНІ ТА НЕГАТИВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СВІТОВОЇ ОСВІТИ
Олександр Вознюк
52-59
52-59
РЕГІОНАЛЬНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ І ПЕРЕПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ
Оксана Войтко, Емілія Воронцова
60-66
60-66
ҐЕНЕЗА ПЕДАГОГІЧНОЇ РИТОРИКИ: СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК
Ольга Гилярська
67-77
67-77
РОЛЬОВА ПОВЕДІНКА У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ СОЦІАЛІЗАЦІЄЮ ОСОБИСТОСТІ
Світлана Горбенко
77-83
77-83
ТЕНДЕНЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ, РЕАЛІЗОВАНІ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЬСЬКИХ КАДРІВ ЖИТОМИРСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА (ДО 100-РІЧЧЯ ЗАСНУВАННЯ)
Олександра Дубасенюк
83-90
83-90
ВИХОВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПРІОРИТЕТ СУЧАСНОЇ ОСВІТЯНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ
Наталія Дусь
90-93
90-93
ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЖИТОМИРЩИНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ)
Валентина Ковальчук, Олена Антонова
93-101
93-101
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Наталія Колесник
101-109
101-109
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Іван Коновальчук
109-115
109-115
ЗНАЧЕННЯ ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ У ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ НАВЧАННІ СПЕЦІАЛІСТІВ ФАРМАЦІЇ ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ
Наталія Косяченко
116-121
116-121
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ІЗ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ
Мирослав Коваль, Мирослава Кусій, Зінаїда Гіптерс
122-127
122-127
СУЧАСНІ ВИСОКІ ТЕХНОЛОГІЇ: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ ОСВІТИ
Галина Козлакова
128-134
128-134
ОСНОВНІ ЕТАПИ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ СТУПЕНЕВОЇ ОСВІТИ
Олена Королюк
135-141
135-141
ПЕДАГОГІЧНИЙ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКІВ ЕМПАТІЇ ТА АСЕРТИВНОСТІ У СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Олена Косигіна
141-148
141-148
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Олена Кравець, Наталія Самборська
148-155
148-155
РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИ ДО МИСТЕЦЬКО-ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ольга Красовська
155-164
155-164
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Оксана Кузнєцова, Олена Удалова
164-170
164-170
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ЗДОРОВ’Я ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Лілія Кучинська, Нінель Сидорчук
170-177
170-177
ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ ТРЕНЕРОМ-ВИКЛАДАЧЕМ
Андрій Лайчук, Данило Самойленко
177-182
177-182
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ
Тетяна Магдич
182-189
182-189
ІСТОРИЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕДІАОСВІТИ В УКРАЇНІ ТА У СВІТІ
Галина Марченко
189-197
189-197
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНЬОГО ОФІЦЕРА ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ ЗА ДОПОМОГОЮ КЕЙС-МЕТОДУ
Сергій Марченков
197-203
197-203
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПОРТФОЛІО ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ
Руслана Мельниченко
203-210
203-210
ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ДІЯЛЬНІСНО-ПРАКТИЧНОГО КОМПОНЕНТА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО САМООРГАНІЗАЦІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Наталія Мирончук
210-215
210-215
ЦІННІСНО-ОСОБИСТІСНИЙ КРИТЕРІЙ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЯК ОБ’ЄКТ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
Майя Мороз
215-221
215-221
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Галина Підлужна
221-226
221-226
СУТНІСТЬ ТА ПОТЕНЦІАЛ STEM-ОСВІТИ
Ольга Примак
226-231
226-231
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ ІЗ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ
Алла Прус, Ольга Чемерис
231-237
231-237
СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЕТНОКУЛЬТУРИ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Юлія Саврій
237-243
237-243
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ (ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ)
Оксана Самойленко
243-250
243-250
ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ НА ЗАНЯТТЯХ З ХІМІЇ
Петро Савчук
250-260
250-260
МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ У ГІМНАЗІЇ В КОНТЕКСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ В УКРАЇНІ
Володимир Сіпій
261-266
261-266
ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’Я У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Оксана Сорочинська, Олеся Павлюченко, Яна Семенович
266-273
266-273
Поточний номер
Мова
English
Українська